Submit your idea or solution for the Capsule worldwide hackathon for the

Luc Hoffmann Institute is proudly partnering with Capsule for “Capsule Hack”, a 2-day virtual hackathon event centered around solutions to climate and biodiversity issues.

In light of the current crisis, it is crucial, now more than ever, for us to identify and mobilise the most promising innovators and ideas for nature and people. If you have an idea, an existing project, or a possible solution worth exploring, then we invite you to join us! Are you an artist, historian, construction worker, poet, business person, farmer, doctor or just someone who is passionate about sustainability, including social justice and nature? Then this hackathon may be for you. We’ll be hacking ideas and finding solutions that fall under one of the following categories: art, cities, education, energy, food, and health.

/via Allan

1 Curtida

Pô, gostei! Vou ver se consigo mandar alguma coisa…aproveitar que posso estar virtualmente nos lugares. Aconteceu tanta coisa desde que começou a pandemia que não faltam ideias. Valeu, Felipe!

Massa, Su. Aparece um sábado desses no boteco Tropixel pra gente atualizar os assuntos…

1 Curtida

É esse link aqui, né? meet.jit.si / tropixelbr . Gabi me passou.
Eu pensei que fosse um dia só. Não sabia que era todo sábado…mas faz parte: eu sempre sou muito perdida nos eventos sociais.

1 Curtida

Por enquanto é esse link sim. Se ficar ruim a gente muda pra outro canto. E tem sido todo sábado, mas o boteco abre quando tem cliente :wink:

(editei o link na tua resposta pra não dar de presente pra spammers)